- پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر اشکال بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کنندگان با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش به بازاریابی دیجیتال و اثر تعدیل کننده آگاهی از برند در کسب وکارهای (B2B)
لینک دانلود از آیکلاد - فرهنگ سازمانی: لینک دانلود از آیکلاد
- تبلیغات و فرایند بازاریابی: لینک دانلود از آیکلاد
- انواع ارتباطات سازمانی: لینک دانلود از آیکلاد
- تجزیه تحلیل سازمانی: لینک دانلود از آیکلاد
- ارتباط با مشتری: لینک دانلود از آیکلاد
- بازارپردازی: لینک دانلود از آیکلاد